Re: Java plugin til Mozilla-1.2.1

> Jeg kan ikke lige finde en 1.3b på deres hjemmeside er der nightly
> builds du har instaleret.
Det lyder sandsynligt - jeg ville finde/bringe linket til dig, men jeg
kan ikke finde tilbage til det.
> Mozilla 1.3a lader ikke til at have problemet.
Kan gerne være, men jeg havde nogle underlige problemer, bl.a. med at
nogle bokse (Cancel)(OK) el.lign. kun var en firkant uden funktion, samt
at jeg ikke kunne rette i mine bogmærker.
> Det lugter af insekt gør det.
Ja det gør det vel - men tak for input alligevel

Så har jeg igen opdateret min 1.3b, og nu virker det, så det har været en bug. Tak for hjælp

mvh Mogens Jæger