OOo kan ikke stave?

Hejsa.

Jeg bruger OOo 1.02 og har installeret den danske ordbog, men når jeg
kontrollerer dokumentet for stavefejl er ca. 80% falske positiver, fordi
OOo ikke kan finde ud af at vi på dansk har sammensatte navneord. F.eks.
foreslår den "have bænk", som erstatning for "havebænk", "computer mus" i
stedet for "computermus" osv.

Det havde været helt i orden hvis det kun var med enkelte lange sammensatte
navneord at problemet opstod, men dette er næsten ikke til at leve med. Jeg
har ledt og ledt i Options og alle tænkelige steder, men jeg kan ikke få
den til at ignorere "run-together-words", som jeg husker at have set i en
anden (ikke OOo) sammenhæng (hvor var det mon?).

Er der en der ved hvordan jeg finder tilsvarende option i OOo 1.0.2?

Thomas

Follow ups