Re: Mozilla

Det her hører nok hjemme i novice-afdelingen men jeg tillader mig at spørge alligevel

Jon Svejgaard wrote:

Mogens Jæger wrote:
 > Hej Jeg har installeret Mozilla ud fra
 > mozilla-i686-pc-linux-gnu-sea.tar, men når jeg bare skriver mozilla,
 > sker der ikke noget, men med fuld sti /usr/local/mozilla/mozilla får
 > jeg 'forbindelse'. Jeg har /usr/local/mozilla i min path i filen
 > /etd/ld.so.conf. Hvor kan jeg ellers angive path?
F.eks. i din profile

Hvordan? er det en komando lidt som: PATH=/usr/local/mozilla eller?
Er der en (helst) logisk forklaring på at der ikke søges i den 'normale' sti for at finde programmet?
På forhånd tak
Mogens Jæger