Re: Netbank under mandrake

On Sun, Feb 09, 2003 at 20:25:31 +0100, PRL wrote:

> Jyske Bank kan anbefales.
> Nordea, kan ikke anbefales.

Nordea virker fint i Mozilla med Sun's java, og har virket meget længe
med dette, men deres invest/værdipapir køb/salg program virker kun med MSIE.
(jeg mistænker at netbanken kommer fra Merita/Nordea i Finland,
 hvorimod invest programmet er hjemmestrikket)

> De banker som jeg skriver IKKE kan anbefales, kan måske godt køre under
> Linux, men de skriver ikke at det fungerer under Linux.

De skriver at de ikke supporterer Linux.
Det samme som med  e-boks.dk, som også virker med mozilla/linux,
selvom de lige skal lære at lave ordentlig html og javascript.
(men e-boks kræver kun HTTPS og nogle websider med links)

> Det kan (erfarings mæssigt) resultere i at de laver noget om så det
> pludselig ikke længere virker.

Dette er nu ikke sket med Nordea siden Mozilla 0.8, der var dog en gang
da MSIE 5.0 brugere havde problemer ;) (men ikke MSIE 5.5)

> Så vælg en bank som har indset at det kan betale sig at lave
> fremtidssikrede webbank løsninger.

Så er der vel ikke nogen ?
Selv Jyske Bank annoncerer kun med  "også support til Mac" ?

--
mvh Frank Damgaard  |