Re: Anbefaling til ny maskine.

Hej!

Jeg har en dual AthlonXP 1600, med en 350 W PSU. Det kører kanonstabilt
med en Gentoo Linux med en kerne 2.4.19, men jeg har dog indryk af at
jeg skubber den PSU til det yderste da luften der bliver suget igennem
PSUen er noget varmere end den luft der ellers kommer ud af kabinettet.
Jeg må hellere lige få nævnt resten af konfigurationen, ellers kan det
ovenstående jo ikke rigtig bruges til noget, så den kommer her:

2 x AthlonXP 1600
MSI K7D Master bundkort
512 MB DDR RAM PC2100
Onboard LAN & Audio
LSI Logic U160 SCSI controller
1 x 4,5 GB 7200 RPM SCSI disk
1 x 18,2 GB 7200 RPM SCSI disk
1 x 18,2 GB 10000 RPM SCSI disk
ATI Radeon 7500 AGP
Matrox Millenium
SB Live
USB2.0 PCI kort (Følger med, da det USB HW der er på bundkortet ikke
virker ordentligt)
Mht. antal af pladser til PCI kort - kan det medleverede USB kort sidde i en 66 sokkel?

Det er dog ikke altid at kernen opdager at der er to CPUer på
bundkortet, men man kan heldigvis nå at resette imens den stadig
detecter HW, lidt træls men jeg var for fedtet til at betale for rigtige
Athlon MP'ere, men SKJLD...

Ja de er hampre, men de er dog ved at komme lidt ned i pris.
Det glæder mig at høre du er tilfreds med bundkortet, og den distro, idet den ser ud til bedre at kunne opfylde mine krav, end både Mandrake og SUSE har kunnet.

mvh Mogens Jæger