RE: CD-player i RH8, ingen lyd!

Når man afspiller MP3/DVD/VCD mm. er det digital afspilning
via wave-output. (Via PCI/ISA/MCA/... bussen)
Når man afspiller en CD benyttes analog afspilning via
"en anden indgang" på lydkortet.
(Denne er direkte tilsluttet CD-rom drevet)

De to signaler har derfor ikke samme vej gennem systemet.

Jeg vil tro en af følgende to muligheder kunne være svaret:
1. Ledningen mellem CD-rom drev og lydkort mangler
   (eller den er defekt)
2. Mixeren er skruet ned for CD.

/Kristian Høgh.
bash: /Kristian: No such file or directory