Mail filtrering og IMAP

Hej Jeg varmer så småt op til at installere courier imap. Men trods al den læste dokumentation er jeg stadig et "?" på nogle områder. I første omgang drejer det sig om
- Mail filtrering
Jeg har et ønske om at få delt indkommende email ud i mapper. SSLUG-teknik i en mappe, SuSE i en anden osv. Så vidt jeg kan se, passer maildrop fint sammen med courier. Men hvordan opretter og vedligeholder jeg filtre. Hvis det er ved hjælp af en editor kan almindelige brugere altså ikke selv står for opsætning af deres filtre. Nogen webbaserede maildropklienter?
--
Kaare Rasmussen            --Linux, spil,--        Tlf:        3816 2582
Kaki Data                tshirts, merchandize      Fax:        3816 2501