Re: Problemer med ezmlm og qmail - hj� ....

"Henrik Persson" <henrik@xxxxxxxxxxxxx> wrote in message

> Hvis ikke folderen DIR/modpost findes, ryger mailen direkte igennem. Læs
> evt. i FAQ'en, hvis du ikke allerede har den:

DIR/modpost findes.... og sender der fra andre adresser skal beskeden godt
nok modereres... det er det, som er så underligt..
Jeg har støvbet FAQ'en igennem uden at blive meget klogere... Måske skulle
man prøve at sætte listen op uden brug af ezmlm-gate - men med ezmlm-store
osv... jeg aner blot ikke hvordan .qmail filen/filerne så skal se ud....

/Brian