Re: Hukommelsessvigt ...

"Jesper Honig Spring" <jesper.spring@xxxxxxxxxxxxxxxxx> writes:

> fødselsdage ... Derfor vil jeg høre om der til linux findes et eller andet
> primitivt program, hvor man kan editere og indsætte datoer og en enkelt
> tekst i en eller anden tekstfil, og så have et eller andet program til at

Jeg ved ikke om der 'findes noget'. Men jeg lavede engang noget
ligende.

Man havde en datafil hvori hver linje bestor af en tidsangivelse i
ISO-format og en linjes tekst. Hver gang scriptet kørte ville det så
SMS'e mig de linjer der var hændt siden sidst scriptet kørte eller at
man havde redigeret i filen. Ikke helt pænt, men jeg kan måske grave
det frem igen, ellers kan det ikke tage lang tid at rekonstruere.

--
 Peter Makholm     |     Have you ever felt trapped inside a Klein bottle?
 peter@xxxxxxxxxxx |