utmp fil bliver ikke gjort ordentligt ren.

Hejsa

Jeg har en bunke ltsp klienter som logger ind via gdm, gdm kører sessreg
-a og sessreg -d sådan at de optræder som brugere der er logget ind. Det
virker fint nok når man bare bruger w. Men da jeg skal have noget snak
til at lukke ubrugte terminal ned automatisk så er jeg nød til at læse
utmp filen direkte og den er brugerne (gud vide hvorfor) ikke slettet
fra selvom de er logged ud for længst, nej der optræder de stadig.
Hvordan kan det være og hvordan kan jeg undgå det.

--
Regards

Ask Holme aka kVanQue
Half-time student - Fulltime geek
PGP/GPG keyid 58CE6FE4 - fetch it today, from your local keyserver