Re: Nyt server hardware

On Sat, 08 Mar 2003 01:38:05 +0100
Kristian Vilmann <kvi@xxxxxxxx> wrote:

> hvad med en IBM ServeRAID ?

Jeg kan kun bekræfte at IBM ServerRaid kontrollerne virker genialt med
linux, jeg har 1 kørernde med raid 1 og den virker perfekt, IBM' raid
config util og monitor program ips-send findes i linux binære udgaver og
et open-source util (som jeg ikke kan huske hvad hedder) kan bruges til
at monitorer og sige hvis diske crasher. selve controller delen er ips
driveren i kernen, såvidt jeg har forstået er det hovedsagligt IBM folk
der har udviklet den.

--
Regards

Ask Holme aka kVanQue
Half-time student - Fulltime geek
PGP/GPG keyid 58CE6FE4 - fetch it today, from your local keyserver