Fra: Anders Gnistrup [mailto:agn@xxxxxxx]
Sendt: 11. marts 2003 18:03
Til: Teknik
Emne: [TEKNIK] Dansk i netsacape/mozilla

Hej alle

Jeg har et problem med min netbank og tekster med æ,ø,å. Der sker
simpelthen
det at netscape/mozilla går ned (ordren bliver dog sendt og accepteret).
Det
underlige er så at alle sætninger bliver kuttet ved et æ,ø eller å hos
modtageren. Jeg har en ide om at det er et eller andet med tegnsættet at
gøre
smat mit java plugin men jeg er ikke 100% sikker.

Jeg har RH8.0 installeret + netscape 7.0 med java 1.4.1_01 og flash
plugin.
Banken er Nordea. (Faktisk med en ganske udemærket netbank)

Nogle gode forslag.
--

   >o)      Anders Gnistrup
    /\       agn@xxxxxxx