Re: kvoter for båndbredde mm.

On Thu, 13 Mar 2003 10:26:10 +0100
"Arvid Gregersen" <arvid@xxxxxxxxxx> wrote:

> aaaaahh... og hvis jeg vil forwarde alle?

Så holder du dig langt væk fra at lægge regler i FORWARD og nøjes med
min først "iptables -t nat -A POSTROUTING -o ethX -j MASQUERADE".
Forresten så er der en del guides der anbefaler at man sætter policy
(alser standarT) på postrouting til DROP -- dog har jeg erfaret at det
kan give en helt del problemer hvis en computer laver andet end at være
router (ok, man kan ikke oprette nye forbindelser til den hvis man gør
det)

--
Regards

Ask Holme aka kVanQue
Half-time student - Fulltime geek
PGP/GPG keyid 58CE6FE4 - fetch it today, from your local keyserver