Re: Obevaring af mails?

Tobias Kjær Tobiasen wrote:
> Hejsa
>
> Jeg har omkring 500Mb mails liggende på en imap server, men jeg har
> kun lov til 50Mb :-( Jeg vil meget nødigt slette mails så jeg vil
> gemme de gamle mail på en eller anden måde. Hvordan opbevarer jeg
> bedst gamle mails i et fremtidssikret format? Findes der en standart?

MBOX formatet, som de (forhåbentlig) allerede ligger i, er rimeligt
sikkert. Det har eksisteret i over 20 år og er beskrevet i et
RFC-dokument. Tag en kopi af hele mbox'en. Eller brug mozilla's mail-funktion til at trække dem over i en nyoprettet folder. Den er også i mbox-format.

MVH
--
Jon Svejgaard
mail: jon@xxxxxx               | DENMARK