Re: Bærbar med ekstern skærm - hvordan øges opløsningen?

Tak for et hurtigt svar.
Problemet er dog, at jeg overhovedet ikke kan tvinge den op i opløsning
- det virker som om den autodetekter at den indbyggede skærm ikke kan
køre med mere end 1024x768 og så vil den ikke gå højere op selv om
1280x1024 er nævnte i konfigurationsfilen.

Mange hilsner

Lars Riisgaard Ribe