Re: kvoter for båndbredde mm.

On Thu, 13 Mar 2003 13:44:49 +0100 (CET)
"Preben Mikael Bohn" <preben@xxxxxxx> wrote:

> Jeg fatter simpelthen ikke hvorfor dette altid skal være nødvendigt
> når man skal lave noget sjovt (firewall, kryptering, etc)... Det er
> godt nok lang tid siden at jeg har skullet rekompilere min Windows
> bare for at installere en firewall eller en PGP-disk... :-)

Det er skam også kun nødvendigt hvis man har en "gammel" kernel eller
en af de mere eksotiske. På samme måde som rekompilerer en gammel M$
windåze kerne hvis det ikke virker som det skal... nå nej, det kan man
jo ikke... dumme mig.

Jeg gør det nogle gange til servere for at optimerer kernen til dens
brug. Ellers ikke !!!

Mange rekompilerer fordi de har muligheden. Ikke fordi det er
nødvendigt !!!

(John =;-)