Re: Acpi - hint søges

On Sun, 16 Mar 2003 14:37:40 +0100, Lars Kær Johansen wrote:

> Efter en tur rundt på;- linuxonlaptop, acpi4linux, brainlane.com ses en
> bukke oplysninger om acpi.
> Det har som bare gjort forvirringen større jo mere jeg søger rundt.

Jeg kører Red Hat 8, men dens kerne har ikke ACPI aktiveret, så jeg har
været nødt til at kompilere selv.

Jeg har blot taget en alm. 2.4-kerne (dog et prepatch til 2.4.21, fordi
jeg gerne vil have seneste IDE forbedringer med), deaktiveret APM,
aktiveret ACPI. Ikke noget med særlige ACPI patches eller lign. her.
Herefter larmer min bærbare ikke som et tærskeværk længere.

/Troels