Problemer med at brænde cd'er

Hej

Jeg har tidligere benyttet cdrecord til at brænde iso filer med. Det har virket upåklageligt. Nu har jeg så RH8.0 og skulle brænde et eksemplar til en kammerat. Jeg får ingen fejl så alt burde være i den skønneste orden.

Nu kommer min kammerat så idag og siger, at cd 2 og cd 3 fejler under installationen! Nå, jeg prøver at brænde 2 nye til ham, igen uden fejl, men med samme resultat under hans installation (cd 1 er helt fin). Så han er blevet udstyret med en ældre RedHat version :-)

Jeg skal så selv idag brænde nogle spil-demoer, da de fylder lidt for meget på min disk. Igen får jeg ingen fejl, men under installationen af demoen får jeg fejl om at nogle filer er beskadiget! Jeg har prøvet at installere fra disk (før jeg brændte) og her virkede det fint.

Nu er mit spørgsmål så... Er der nogen der kender dette problem og muligvis ved, hvad det skyldes, og hvordan jeg kan rette det?

på forhånd tak

Anders Misfeldt

Follow ups