Re: X11 server --> klient

Så er jeg næsten hvor jeg gerne ville være!

$ X -query 10.10.222.100

giver mig en sort skærm, hvor jeg kan køre rundt med musen (som vises
som et "X")

jeg får ikke nogen login skærm ! jeg kan hertil tilføje at x-win32 får
login skærm!

som jeg ser det skal "X -query" have nogle flere parameter men hvilke?