Re: mail2news gateway

On Sat, 22 Mar 2003 22:23:17 +0100
"Jesper Have" <f-have@xxxxxxxxxxxxxx> wrote:

> Men der står at man skal oprette en fil for en bruger der så smider
> alt mailen igennem et script, nu er det bare sådan at det ikke køre på
> den måde men der bruges et virtuel domæne istedet :(

Nu prøver jeg lige at gentage det jeg sagde til dig i #bsd-dk igår. DET
KØRER PÅ DEN MÅDE!!!!!!!!! :)
Virtuelle domains er bare et princip hvor du har flyttet bibliotekerne
et andet sted hen. Nu kan jeg godt se at det er underligt at guiden
bruger procmail anyway. Hvis du har domænet fisk.dk og vil have
news@xxxxxxx til at sende til news kan du:
1) i "/home/vpopmail/fisk.dk/news/.qmail" skrive "|
/usr/local/scripts/mail2news petnet.lists.sslug"

2) hvis du ikke gider have den email flydene som en bruger over det hele
kan du i "/home/vpopmail/fisk.dk/.qmail-news" skrive det samme.

--
Regards

Ask Holme aka kVanQue
Half-time student - Fulltime geek
PGP/GPG keyid 58CE6FE4 - fetch it today, from your local keyserver