Re: BigSister status(grøn -> lilla)

On Mon, 24 Mar 2003 14:16:06 +0100
Anders Nielsen <loverman@xxxxxxxxxxx> wrote:

> Jeg har BigSister kørende, og har haft det i en uges tid...

Nu har jeg kun arbejdet med BigBrother - men alligevel.

> Der er ca 25 hosts, hvoraf 15 stykker har selve BigSister klienten
> installeret - de 15 har alle det problem at rapporteringen af den ene
> rapportering (cpu) går fra grøn(ok) til lilla(no report) - 5 minutter
> senere kan den skifte til grøn igen...
> Sådan skifter den frem og tilbage i en uendelighed...

lilla er når tidsintervallet for opdatering er overskrevet.

lilla baggrund uden nogle lille prikker sker f.ex. ved at man fjerner en
service men glemmer at fjerne dens status-fil.

i BB er normal timeout (hvor den går i Lilla) sat til 30 min. Måske du
har fået sat den for lavt?

[SNIP]
--
Regards,
Klavs Klavsen, GSEC

Open Source Server, Security and Network Consulting
klavs@xxxxxxxxxxx - http://www.EnableIT.dk
Phone: +45 3284 4372 Mobile: +45 2342 4372
PGP: 7E063C62/2873 188C 968E 600D D8F8  B8DA 3D3A 0B79 7E06 3C62

"Open Source Software - Sometimes you get more than you paid for."