Webovervågning

Davs

Med de mange defaced sider for tiden i mente vil jeg til at brygge et lille
system som kan tage et snapshot af forsiderne af vores kunders webs, både
dem der ligger her i huset, samt dem der er hostet ude i byen.

Altså, en overvågningsrutine som wget'er forsiden af en liste af webs,
sammenligner med dem der er gemt i en database, og sender en mail
til mig med dem der er ændret.

Så kan jeg selv klikke mig igennem dem og sikre mig at der ikke er nogen
som er ændret uretsmæssigt.

Men inden jeg går igang, vil jeg da lige høre om der findes et system
allerede
der kan klare det? Og erfaringerne specielt.

/Dan