Re: Tabsfri rotering af jpegs uden at miste exif

On 25 Mar 2003 12:37:25 +0100 Frank Vestergaard Pedersen wrote:

> Uden dog at have prøvet det ville jeg prøve med "convert" fra pakken
> "ImageMagick"

Den beholder exiftagsne, men er efter min bedste overbevisning ikke
tabsfri.

$ convert test.jpg test2.jpg
$ ll test*.jpg
-rw-rw-r--    1 fuzz     fuzz       232760 Mar 25 12:49 test2.jpg
-rw-rw-r--    1 fuzz     fuzz       773069 Mar 25 12:49 test.jpg

--
En særdeles kedelig .signature