Re: Linux of nForce2 bundkort

On Tue, Mar 25, 2003 at 10:12:36PM +0100, Ask Holme wrote:
> Det gør mandrake nok ikke, for man må jo ikke vider distriburer dem etc.
> skod licens.

Det er også derfor jeg ikke har noget nVidia hardware i min linux
maskine hjemme. Dog må jeg indrømme at nVidia nok er et af de hardware
firmaer i verden der virkelig gør noget for at deres drivere skal virke
under linux - alt for mange hardware producenter ignorerer linux. At
nVidia så grundet NDAs og licenseret teknologi ikke kan åbne deres
driver fuldkommen er så en anden sag (der er dog ingen undskyldning for
ikke at tillade distribution af deres driver - selvom der vidst er noget
forvirring om dette da deres drivere bl.a. distribueres via Gentoos
mirrors?!?)

--
Anders
PGPKey: http://pgp.mit.edu:11371/pks/lookup?op=get&search=0x8BFECB41