Re: Installations-scripts

On Wed, 2003-03-26 at 14:58, Ole Kofoed Hansen wrote:

> Som jeg har forstået det er folkene bag Gnome og KDE blevet enige om en
> standard for disse filer, så den burde umiddelbart kunne anvendes i KDE
> også. Se evt.
> http://www.freedesktop.org/standards/desktop-entry-spec/desktop-entry-spec.html

Tak, det var jo lige sådan noget jeg ledte efter.
Specielt 'Path'. Desværre ser det ikke ud til at virke, ialtfald bliver
pwd ikke det jeg skriver i path, men derimod blot mit home-dir :-(
Hverken når jeg i applikationen anvender getcwd() eller når jeg læser
PWD fra environment.
Jeg anvender RH7.3, så det er måske ikke supporteret??
Virker dog mystisk, da det er noget af det mange applikationer er
interesserede i at vide.

/Egon

*   Lønsystemet til Linux hedder da Apanage.  *
* Talura ApS         * Phone: +45 43 52 50 00 *
* Vibeholms Vænge 69 * mailto:ean@xxxxxxxxxx  *
* DK-2635  Ishøj     * http://www.apanage.dk  *