Re: newsklient til web

On Fri, 28 Mar 2003 13:56:51 +0100
Anders Nielsen <loverman@xxxxxxxxxxx> wrote:

> Ja, det er jo rigtigt. Jeg ku' godt have været mere præcis...
>
> Jeg vil gerne have de grupper fra eks. sslug.dk jeg plejer, og gerne
> kunne poste til dem. Jeg forestillede mig et eller andet smart, som
> jeg ku' smide på min egen webserver, såsom
> eller lignende. Desværre er ovenstående projekt lidt for beta til at
> ku' bruges pt.

se troll på www.horde.org/troll/ - jeg ville hente cvs versionen. Den er
vistnok rimelig stabil - men du kan jo lige afprøve det selv.

--
Regards,
Klavs Klavsen, GSEC

Open Source Server, Security and Network Consulting
klavs@xxxxxxxxxxx - http://www.EnableIT.dk
Phone: +45 3284 4372 Mobile: +45 2342 4372
PGP: 7E063C62/2873 188C 968E 600D D8F8  B8DA 3D3A 0B79 7E06 3C62

"Open Source Software - Sometimes you get more than you paid for."