Re: SV: SV: SV: SV: netsaint stopper under configuration

Jon Svejgaard wrote:

Thomas Larsen wrote:

Der er jo mange linier som der omhandler "ping" skal jeg ændre dem alle?

ja... måske en global rettelse af 127.0.0.1?

i "vi"/"vim"/"elvis":
:1,$s/127.0.0.1/noget/g

Men oprigtig talt, så burde 127.0.0.1 jo faktisk findes; prøv engang at se, om der ikke er en linie i /etc/hosts, som ser sådan ud:
127.0.0.2    localhost
UPS - det skulle selvfølgelig være 127.0.0.1 - slåfejl.
/J

Den KAN måske være kommenteret ud.

Det er knap så sundt med en installation, hvor man ikke kan få fat i localhost.

MVH
Jón