Extra IDE kort (CMD 680) forhindrer boot p�D-ROM

Hej NG,

Jeg har følgende problem. Efter installation af en CMD ATA/133 RAID (Sil
680) kan jeg ikke boote på CD-ROM der sidder på motherboard'et A. MB (Asus
CUV266) er sat til først at checke CD-ROM. Uanset om jeg disabler alt andet
vil den ikke. Det lyder som om CD-ROM'en bliver startet, men derefter sker
der ikke noget eller den forsætter på harddiske.

Selv hvis jeg går ind i CMD kortets bios og derefter forlader fås en Boot
menu hvor man kan vælge CD-ROM drevet , sker det ikke.

Hvis jeg fjerner CMD kortet kan jeg uden at ændre bios, boote på CD-ROM.

Er der nogen som kan hjælpe?

På forhånd tak,
Dennis