Sound wrapper i Gnome 1.4 - Debian

Hej SSLUG'ere,

Under installation af Debian (sarge/testing) blev jeg på et tidspunkt
spurgt om hvilken wrapper jeg ville bruge til mit sound-device. Jeg kan
huske, at een af mulighederne var esound. Jeg kan også huske, at jeg
valgte None. Det var dumt!

I hvert fald har jeg nu problemet med, at Mozilla blokerer hvis der
hentes en side med flash og jeg samtidig anvender xmms - hvilket ikke er
sjældent :-)

Hvordan vælger jeg nu, at jeg vil bruge esound som wrapper på mit
system? Jeg anvender Gnome 1.4 - hvis det har betydning for wrapper.

Noget med dpkg-reconfigure .....?? Eller kan jeg ændre det i en fil et
sted? Hvilke(n)?

esound ER installeret på mit system, men bruges tilsyneladende ikke som
wrapper.

På forhånd tak!

Ned venlig hilsen
Ole Hansen