Re: Redhat 7.2 hurtigere end 7.3?

Peter Makholm <peter@xxxxxxxxxxx> wrote:

> Du er sikker på at de venter på at få CPU-tid og ikke bare sover?
Jeps!

> Hvad er load på de to servere?
Den hurtige: Et sted mellem 0.5 og 2.0
Den langsommme: Et sted mellem 5 og 20

> Er det statiske sider eller er det dynamisk generede sider?
Dynamiske - men med en del cachede.

> Det kan jo være så meget. Hvis du sender enkelte requests efter de to
> maskiner uden at de laver andet, er der så også en stor forskel på
> hvor lang tid det tager?
Nej - så er de begge lynhurtige (0.1 til 0.3 sek. svartid). Hvis de
altså ikke laver andet. Når der er load på, så sender de tilsammen ca.
30 MBit/s udgående data, og så er den ene langsom - ca. 10 sek.
svartider.

> Laver du reverse DNS-opslag på de to maskiner?
Nej

> Bruger de samme nameserver?
Ja, men det betyder ikke noget :D

Mvh. Lars

P.S.: Undskyld Peter, at jeg i første omgang kom til at reply'e til din
private mail.