RE: ASP på Linux

> Jeg skal høre hvad situationen er mht. at køre ASP server på Linux.

  Har gjort det i et år. Og i modsætning til hvad der ellers står i tråden i produktion.

> Jeg har siddet og kigget på SUN's webserver der
> tilsyneladender arbejder med både PHP og ASP, men prisen er
> mere end afskrækkende!

  Man kan nøjes med at købe chiliASP (CASP) og så for du oven i købet spice pack med! *GGG som jeg endnu aldrig har brugt.

> Jeg aner intet om ASP så jeg ved ikke
> om der er andre produkter der kan det samme, eller om der er
> noget i ASP man skal være opmærksom på eller om ASP bare er
> ASP som jeg kender det fra PHP (dvs. måden at arbejde med det på)

  Det er rigtigt som nævnt i tråden at ASP ikke er et sprog i sig selv og man skal selvfølgelig undersøge hvis man har noget specefikt som skal køres om det nu også ville kunne afvikles, det kan du gøre ved at bruge deres trial version som snildt lader sig "opgradere" til en licenseret version hvis du holder af det, men jeg har endnu aldrig haft en kunde med noget ASP der ikke ville afvikles i CASP.

> Findes der en løsning der også kan bruges produktionsmæssigt?

  CASP bruges world wide i produktion på Cobalt som jeg tror var årsagen til at Sun købte CASP så de kunne tilbyde ASP på den.

  PS. Hvis sun læser det her forvendter jeg en merchandise kasket for salgstalen.

> --
> Vh. Peter Andersen

  -- regards Andreas

Follow ups