wget & ftp mirror

Hejsa

Det lader til at jeg har "kikset" et eller andet omkring brugen af wget.
Jeg ville hente en RH 9.0 fra sunsite, og mente at wget lige var værktøjet
men det har nu vist sig at jeg vist har misforstået et eller andet.
wget --mirror ftp://sunsite.dk/lang/sti/til/rødhætte
mener jeg at have brugt før med held. Men denne gang lader der til at være
et problem. Det er kun de "øverste" mapper der bliver hentet og ikke mapper
og filer der ligger en 3 ~ 4 "lag" nede i strukturen.

Så hvilke parametre skal wget have for at få det hele med???

M.v.h.

Kim Hermansen

Follow ups