Re: Synkronisering af tid Linux & NT

> Hvordan får i det til at virke?

Hmm.....*trylle* Sådan ! :)

> Jeg har erfaring for, at det kun er
> brugere med udvidede rettigheder, der får lov til at ændre tiden med
> net time. Hvis brugeren har normale - windows NT mv. - rettigheder,
> har de ikke tillades til dette, og login scriptet resulterer i en
> fejlmeddelelse, og tiden ændres ikke.

Det kan der være noget om. Jeg har aldrig tænkt over det. Måske har du
mere ret end jeg tror.

Jeg ved ikke om der findes en ntp service til Windows, men hvis det gør,
er det da klart at foretrække, da tiden så heller ikke bliver stillet i de
der hak det andet giver. Jeg tror jeg måske ville gøre et stykke arbejde
for at finde en NTP service til NT.

Okay, det ved du mere om end jeg. :)

//Jesper

--