Re: wget & ftp mirror

On Sat, 26 Apr 2003 08:33:44 +0200, Kim Hermansen wrote:

> [...]
Sunsite er meget ustabil for tiden, hvis man ikke lige sidder på
forskernettet - noget med forskelsbehandling!

Jeg kan anbefale dig, at bruge dette mirror, da det giver stabile
overførselshastigheder, og samtidigt har de faktisk væsentligt mere
liggende end sunsite.

ftp://ftp.sunet.se/pub

--
Hilsen/Sincerely, Michael Rasmussen

En windows admin er en person, for hvem den største bedrift er, at
lave konfiguration af serveren med trial and error via en gui.