Re: lm_sensors larmer en del :\

On Fri, 25 Apr 2003 11:22:29 +0200
Frank Damgaard <frank_sslug1@xxxxxxxxxxxxxxxxx> wrote:

> On Wed, Apr 23, 2003 at 22:31:07 +0200, John Mørck Hansen wrote:
>
> Du kunne prøve at tilpasse sensors.conf så beregninger bliver korrekt,
> det har jeg gjort.

Det syntes jeg også jeg har (prøvet på). Men tilsyneladende uden det
bedste resultat :)

Frank, hvilket bundkort/chip har du. Hvis det er noget af det samme som
jeg. Kunne jeg så ikke få dig til at sende din sensors.conf fil til mig?

> Måske disse "limits" er noget der skrives til hardware, og dermed
> er det ikke lm_sensors der aktivere alarmer, men hardwaren.
> Dette giver også mening, da når software "går ned" og alarmtilstand
> indtræder, så kan hardwaren jo give alarm.

Jeg har faktisk fået den til at holde op med at larme... jeg bruger:

   modprobe w83781d init=0

Men beregningerne er ikke rigtige i nu :\

(John =;-)
--
Din sikre vej til en sikker backup løsning til dit netværk.
Hurtigt, nemt og bekvemt