Re: OpenOffice

Thomas Worsøe wrote:
Det er sikkert et problem med mdk.

Hvad med at downloade  OOo_1.0.2_LinuxIntel_install.tar.gz fra
http://mirrors.sunsite.dk/openoffice/stable/1.0.2/ og så prøve en
udpakning og installation den vej?

Uspakning sker i ./install og du kan køre et install script eller setup
derfra.(mest ønskeligt: setup /net for at lave en "master-installation")

Måske det heller ikke går godt, men setup burde i hvert fald give noget
fejlmeddelelse.  Det ma vi så snakke om...

Hvis det GÅR godt, kører du setup fra det katalog, der blev dannet under
"master-insallatationen" og foretager en workstation installation i dit
home directory.

MVH

Hej Jon!
:-)

Yep, har samme tanke men, ingen ADSL, kun K56. Såe jeg må låne mig til lidt
båndbredde, hos en kammerat.
Ellers køb en CD hos Linuxpusher! 35 kr. alt inkl.

--
Jon Svejgaard
mail: jon@xxxxxx               | DENMARK
http://www.ace.dk              | +45 5826 1799 / +45 4052 0799