Re: SV: VIA EPIA M10000

I sslug.teknik, skrev Jan Andersen:
>  Ja jeg er godt klar over at 200W er mere end rigeligt. Jeg havde en 55W
>  i tankerne. Men den 200W indeholder en blæser der larmer selvom det er
>  meget lidt.. er det ikke acceptabelt. Den skal være 100% lydløs og ikke
>  bare lyddæmpet.

En lille blæser ved få omdrejninger har altså stor virkning og kan stort
set ikke høres. Jeg har en VIA C3 i Socket 370 i et AOpen HQ85 kabinet.
Jeg kan høre gaden mere end den computer jeg har til at stå her nede
bag skrivebordet.
Det er standard PSU fra kabinettet jeg kører også passiv køling på 933
mhz CPU.

>  Jeg ved desuden ikke helt om en 200W rent faktisk bruger 200 Watt eller
>  om den bare kan levere 200 Watt, hvilket vil sige at den kun bruger det
>  antal watt der er behov for. Det har jo meget at sige med de
>  strømpriser/skatter vi har her i landet, ellers skal den jo neddrosles
>  til et absolut minimum.

De bruger forhåbentligt kun det der er brug for.

< snip, meget lang topquote klippet væk>

--
./Jesper Krogh, jesper@xxxxxxxx
Jabber ID: jesper@xxxxxxxxxxxxxxx