Re: USB Kamera?

On tor, 2003-05-01 at 00:53, Mogens Jæger wrote:

> Ellers anskaffer du dig en kortlæser - de koster ikke så meget, og
> hastigheden er høj med en USB2 læser. Jeg tilsluttede mit til en
> bestående Suse 8.0 installation, og efter første boot med kortet
> tilsluttet, kunne jeg danne en link /Konqueror fra desktoppen til kortet.
> mvh Mogens Jæger

God ide - dog er jeg lidt bange for at Canon A70 ikke bruger
DOS eller lignende filsystem. Jeg prøvede på en laptop at køre
fdisk mod en PCMCIA læser med CompactFlash kortet i - det gik
ikke godt. Det kan dog være den laptop jeg brugte som er speciel
med PCMCIA (kendt problem)

--
Peter Toft <pto@xxxxxxxxxxx>