Re: Gammel Debian eller ny Red Hat?

Hej Jim!

At 11:14 02-05-2003 +0200, you wrote:
Jeg har sett durkdrevne RedHat brukere installere Debian på 5 timer.
Hvis det var en av dine venner som hjalp deg, så synes det klart at
du begynner med RedHat først.

Det var mit eget valg at der skulle installeres Debian på maskinen den gang. Jeg havde indtryk af at det var 'den bedste' (Ja, det er et religionsspørgsmål <g>) til en server, hovedsageligt ud fra hvad folk her på listen sagde om den.

Det er ikke forbudt å bruke 2 harddisker.

Jo, hvis man skal ud at købe nr. 2.  :-)

Hvis du så lykkes med RedHat så kan du godt forsøke Debian etterpå.

Jeg har allerede installeret Red Hat på min workstation, og vil egentlig gerne have erfaring med mere end én distribution.

Trening gjør mester :-)

Jep!  :-)

---

Venlig hilsen / Kind regards

Jens Bang (jbang@xxxxxxxxxxxx)

Freja Data                    Tlf./phone : +45 - 3537 - 7003
Guldbergs Plads 12 1. th.     Cellphone  : +45 - 4046 - 3442
DK-2200 København N
Denmark                       Homepage   : www.frejadata.dk