Re: Mail problem

On Mon, 05 May 2003 21:59:28 +0200
Jon Svejgaard <jon@xxxxxx> wrote:

> Jeg gjorde mig engang vældig upopulær i dette forum ved at sende en
> reklamemail
> til udvalgte personer fra listen her.
>
> Det lærte jeg så lidt af, sagde undskyld og har ikke i sinde at gøre det
>   igen.

<KLIP>

Og du blev da også tilgivet hurtigt :-)
Og det har måske sparet dig lidt penge ved ikke at skulle betale bøder - hvilket måske burde koste dig en kold øl til "udvalgte personer fra listen ;-)

Med hensyn til problemet - så kunne du evt. prøve at bruge destinationer med BCC frem for TO eller CC.
Jeg er lidt usikker på hvor langt fremme i systemet at BCC indholdet filtreres fra.

Med venlig hilsen,
Jesper K. Pedersen