Re: Liste over brugerer i en gruppe

On Tue, 6 May 2003, Peter Makholm wrote:

> For at både for brugere med som er i gruppen fordi det er deres
> primære gruppe (den der er nævnt i passwd-filen) og brugere der har
> gruppen som sekundær gruppe.

Nårh! Primærgruppedeltagerne er ikke altid nævnt i group. Det vidste jeg
da egentlig godt. Men, hvorfor egentlig ikke? Det virker da egentlig lidt
dumt.

Så kan jeg godt se at vejen over gid'er ikke er til at undgå. Øv.

Mads

--
Mads Bondo Dydensborg.                               madsdyd@xxxxxxxxxxxx
We can argue this until the cows come home, but let's agree to compromise.