Re: Maxtor USB harddisk

On Tue, 6 May 2003, Robert Larsen wrote:

> Hej
>
> Jeg har overvejet lidt at købe mig en ekstern harddisk og faldt over
> Maxtors 250G USB harddisk
> (http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1374608020).
> Så ville jeg lige vide, om der er nogen, der har erfaringer med den ?
> Jeg kører RedHat 8.0. Skal kernen recompiles eller noget i den stil ?

Jeg har lige købt en 5000DV (7200rpm, 200 (190) GB). Den virkede uden
problemer under Mandrake 9.1, med USB 1. Meget langsomt, selvklart (12
Mbps), men jeg forventer at teste den med firewire senere idag.

Den giver en Warning: USB archive integrity can not be guareenteed ting,
eller lignende, men da jeg alligevel planlægger at bruge firewire,
bekymrer det mig ikke så meget. Jeg har ingen usb 2 devices.

Mads

--
Mads Bondo Dydensborg.                               madsdyd@xxxxxxxxxxxx
You may not use the Software in connection with any site that disparages