Fra: Peter Toft [mailto:pto@xxxxxxxxxxx]
Sendt: 6. maj 2003 22:27
Til: sslug-teknik@xxxxxxxx
Emne: Re: [TEKNIK] AVI -> MPEG

On tir, 2003-05-06 at 21:44, Mads Bondo Dydensborg wrote:

> For mig ser det stadig ud som om at det er et eksport problem - den
kan
> ikke finde et modul til at eksportere lyden som mp3. Kan du ikke
> specificere at du kun vil have eksporteret billede (til at starte
med).

Jeg har kigget lidt efter netop dette, men kan ikke lige finde ud
af hvordan dette gøres.

> OK, du har selvfølgelig de to her. Hmm.
>
> Dunno. Du må jo lægge et klip online, så kan vi alle prøve det...

http://www.sslug.dk/~pto/film1.avi og
http://www.sslug.dk/~pto/film2.avi er online
-rw-r--r--    1 pto      www       2699202 May  6 22:13 film1.avi
-rw-r--r--    1 pto      www       2699202 May  6 22:22 film2.avi

film2.avi er noget hø - kan ikke spilles ordentligt.
film1.avi er helt fin for mig - ok motivet kunne være bedre ;))

--
Peter Toft <pto@xxxxxxxxxxx>