Re: Postfix...?

> Negativt med det samme...

Det tyder meget på at postfix enten ikke kører, eller ikke lytter på det
pågældende interface.

> netstat -nlp giver en stor liste, men intet specifikt om port 25/tcp
> Kan jeg her se alt hvad der lyttes på?

Ja, det er en liste over alle de porte der bliver lyttet på. Står der ikke
noget om port 25 nogen steder, er det det der er din fejl.

/klip
> Jeg har prøvet med inet_interfaces = all -dog uden held.

Så er mit bedste bud at din postfix slet ikke er startet. Kan du se den
med "ps ax" ?

//Jesper

--
www.ballbreaker.dk/antispam/