Re: XFree, Inspiron8200 og projektor

On 8 May 2003, Peter Toft wrote:

> Forklar lige hvad du skriver her. Jeg er ikke med ;-)

Båden den fysiske og den virtuelle opløsning bliver ændret (fra f.eks.
1600x800 til 800x600), men mit panel "i bunden" forsvinder.

Det er ikke det samme som ctrl+alt+osv, men heller ikke særligt godt...

"det samme" skulle være "det samme som ctrl+alt+osv" ovenfor.

Mads

--
Mads Bondo Dydensborg.                               madsdyd@xxxxxxxxxxxx
Imagine a federal law making it illegal for anyone (including Consumer