automatiseret sms sending

Jeg står og kunne godt tænke mig at få evt. problemer med mine maskiner
sms'et til mig (primært bare fordi jeg kan - det er ihvertfald indtil
videre, kun mine egne maskiner jeg vil have sms'er omkring).

Jeg tænkte på om i kendte til noget script/program der kan dette?

F.ex. tillader Coolsms.dk jo op til 21 gratis sms'er om dagen - der
ville vel ikke være noget i vejen med at sende dem vha. et program?

Hvis der ikke findes noget, tænkte jeg at det må kunne skrives i Perl :)

--
Regards,
Klavs Klavsen, GSEC

Open Source Server, Security and Network Consulting
klavs@xxxxxxxxxxx - http://www.EnableIT.dk
Phone: +45 3284 4372 Mobile: +45 2342 4372
PGP: 7E063C62/2873 188C 968E 600D D8F8  B8DA 3D3A 0B79 7E06 3C62

"Open Source Software - Sometimes you get more than you paid for."

Follow ups