Re: pause til scripts

Mads Bondo Dydensborg wrote:
On Fri, 9 May 2003, Jon Svejgaard wrote:

Jeg mangler en lille kommando til flere af mine scripts: pause, eller

#include <stdio.h>

Det er måske lidt overkill at skrive et helt C program til det?
Mja... med configure og Makefile og CVS bliver det det jo nok.... men nu VAR programmet altså skrevet, så....

Fra man siden:
BUGS

       Never use gets().  Because it is impossible to tell without knowing the
       data in advance how many  characters  gets()  will  read,  and because
       gets() will continue to store characters past the end of the buffer, it
       is extremely dangerous to use.  It has  been  used  to  break  computer
       security.  Use fgets() instead.
Sikkert nok.Men det stod der ikke noget om i SCO's manual i 1987. Interesserede kan jo passende skrive programmet om, hvis de føler for det. Det er hermed posted som public domain.
--
Jon Svejgaard
mail: jon@xxxxxx               | DENMARK
http://www.ace.dk              | +45 5826 1799 / +45 4052 0799