MRTG graf for tal der er mindre end 0.

Hej

Jeg har nogen tal jeg aflæser med snmp. Dem ville jeg gerne lave en MRTG
graf over.
Første gang jeg kører "mrtg rb.cfg" får jeg dette, ganske som man plejer:
[root@gallins4 mrtg]# mrtg rb.cfg
Rateup WARNING: /usr/bin/rateup could not read the primary log file for
rb_rssi
Rateup WARNING: /usr/bin/rateup The backup log file for rb_rssi was
invalid as well
Rateup WARNING: /usr/bin/rateup Can't remove rb_rssi.old updating log file
Rateup WARNING: /usr/bin/rateup Can't rename rb_rssi.log to rb_rssi.old
updating log file

Næste gang får jeg dette:[root@gallins4 mrtg]# mrtg rb.cfg
Rateup ERROR: /usr/bin/rateup found rb_rssi's log file was corrupt
          or not in sorted order:
time: 1052815800.Rateup WARNING: /usr/bin/rateup could not read the
primary log file for rb_rssi
Rateup WARNING: /usr/bin/rateup The backup log file for rb_rssi was
invalid as well
Rateup WARNING: /usr/bin/rateup Can't remove rb_rssi.old updating log file

Og 3. gang (og alle efterfølgende) får jeg dette:
[...]
time: 1052815800.Rateup WARNING: /usr/bin/rateup The backup log file for
rb_rssi was invalid as well
WARNING: rateup died from Signal 0
 with Exit Value 1 when doing router 'rb_rssi'
 Signal was 0, Returncode was 1

Jeg er næsten klar over at det er fordi at den skal måle på negative tal,
men hvordan får man den til det. Kan man få mrtg til at plotte den
absolutte værdi af et tal ind ? Eller hvad ?

//Jesper

--
www.ballbreaker.dk/antispam/

Follow ups