Re: KDDE og blinkende ikoner ved kopiering af filer

Janus Sandsgaard wrote:
> Sidder og kopierer nogle filer fra netværket til min Linux-æske.
> Kopieringen forløber fint, men ikonerne på skrivebordet står og
> blinker under kopieringen. Er er irriterende, men er det normalt - og
>  kan man gøre noget for at blive fri?
Jeg har observeret det samme, og jeg tror det har noget at gøre med, at
listen over filer bliver opdateret hver gang en fil overføres. Så foretager Konqueror et sweep af ikonerne for at udføre en "arrangér-ikoner" funktion. I praksis vil det
sige at ikonerne fjernes og genskrives - hvilket altså giver effekten af
"blink". Der er nok ikke meget du kan gøre ved det.

MVH
--
Jon Svejgaard
mail: jon@xxxxxx               | DENMARK