Bedste GUI mailklient til IMAP

Jeg bruger pine til mail. Jeg elsker pine og forventer at holde fast i
pine. Men jeg kunne godt tænke mig at supplere med en grafisk
mailklient, der kan snakke IMAP med min mailserver. Hvilken mailklien
er bedst til at håndtere imap?

Jeg ville foretrækker Kmail, som er let og OK funtionel og dejligt
integreret med KDE som jeg bruger. Er også lidt fristet af Evolution,
selvom den et et stort skrummel på min lille Celeron-400.

Nogen der har praktisk erfaringer med disse mailklienter til imap? Vil
jeg kunne oprette nye foldes, filtrere mails etc. som hvos jeg brugte
pine direkte på mailserveren?

-j

--
http://janus.dk